پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3141
-
الف
+

دو نسخه از «قاتل اهلی» برای نمایش آماده شد

با تصمیم کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» دو نسخه از این فیلم برای نمایش آماده می‌شود.

بر اساس تصمیم مسعود کیمیایی کارگردان  و منصور لشگری قوچانی  تهیه کننده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» دو سنخه از این فیلم برای نمایش آماده می‌شود.

به گزارش آی فیلم، براساس تفاهمی که بین کارگردان و تهیه‌کننده صورت گرفته نسخه‌ای از فیلم «قاتل اهلی» در جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید که بر اساس نگاه مسعود کیمیایی و توسط بهرام دهقانی تدوین شده است. بعد از پایان جشنواره نسخه‌ای از فیلم «قاتل اهلی» که کاملاً براساس فیلمنامه و تحت‌ نظر تهیه‌کننده توسط بهرام دهقانی تدوین شده اکران عمومی می‌شود.

ارزیابی کار نویسنده و کارگردان در جشنواره توسط منتقدین و اهل فن بررسی می‌شود و برای اکران عمومی فروش فیلم و رضایت مردم عام مهم است که زمان کمتر و با نظر تهیه‌کننده است.  

برای همین زمان این دوفیلم متفاوت است و نسخه‌ای که زیر نظر مسعود کیمیایی تدوین شده، حدود 20 دقیقه طولانی‌تر از نسخه اکران است و بنا به شنیده‌ها در استودیو ایران نوین، رابطه بسیار دوستانه‌ای بین مسعود کیمیایی و لشکری قوچانی برقرار بوده است.

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» با حضور پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، پولاد کیمیایی، حمیدرضا آذرنگ و رضا رشیدپور ساخته شده است و اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

غ ن / س م

نظر شما
ارسال نظر